קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא תהליך ארוך שמטרתו היא להביא את האתר לדף הראשון בגוגל, התוצאה של הליך זה גורמת לכך שהאתר יקבל תנועה רלוונטית ומומקדת, על ידי חיפוש מילת המפתח שבה האתר עוסק. קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO)  הינו כדאי ותורם למיתוג האתר, הליך זה דואג להבאת תנועה ממוקדת שמייצרת מכירות ומציג את האתר לגולש כסוג של "מומחה" בתחומו. הקידום האורגני בגוגל הוא אפיק שיווקי לכל דבר והינו השקעה שאת התוצאה שלה רואים בטווח הארוך.

קידום אתרים אורגני בגוגל - התהליך:

קידום אתרים אורגני או בראשי התיבות המקצועיים SEO – Search Engine Optimization  הוא הליך שבו אנו משקיעים "בשיווק" האתר למנוע החיפוש של גוגל על מנת שידרג אותו במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בביטויי מפתח רלוונטיים. כיום בישראל 97% מהחיפושים מתבצעים דרך גוגל, לכן הצורך לכך שהאתר יופיע בדף התוצאות הראשון הינו דבר הכרחי, שכן האם אתם זוכרים מתי בפעם האחרונה הגעתם לעמוד השני והשלישי במהלך חיפוש?.

תהליך הקידום הוא תהליך של ריצה למרחקים ארוכים אם תרצו תוכלו לקרוא לו מרתון שבשיאו אנו שואפים להגיע לאחד מהמקומות בראש הפודיום של גוגל.

אז מה בעצם התהליך על רגל אחת?

  • מחקר מקיף על קהל היעד של האתר ובחירת ביטויי חיפוש רלוונטיים שבהם האתר יתמקד ויקודם.
  • ביצוע מחקר מקיף על המתחרים שלך בביטויי החיפוש שבהם האתר שלך מקודם.
  • השקעה נכונה במבנה נכון של האתר על מנת שגוגל יבין באיזה ביטויי חיפוש אנו שואפים להופיע ולאיזה קהל יעד אנו מכוונים.
  • יצירת תוכן איכותי ובעל ערך לגולש על מנת לגרום לו לחשוב שהאתר שלך / העסק שלך הינו מוביל ומתמחה בתחומו.
  • יצירת הפניות ממוקדות קהל ממקורות שונים על מנת שיצביעו על האתר כבעל ערך.
  • עבודה מקצועית ובטוחה על ידי שמירה קפדנית על הקווים המנחים של גוגל.

תהליך זה נעשה בשקיפות מלאה ותוך מתן דוחות חודשיים ללקוח אודות הפעילות שנעשתה, הכוללים את מיקומי האתר בביטויי החיפוש השונים, כמה תנועה הגיעה לאתר ועוד.