קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל – מערכת הפרסום של מנוע החיפוש הגדול והמוכר בעולם "גוגל", מאפשרת לבעלי עסקים לפרסם את העסק שלהם בתקציבים שמתאימים להם ובמיקוד ספציפי לאנשים אשר מעוניינים במוצר או בשירות שהם מציעים.

אנשים אשר מחפשים שירות או מוצר בגוגל הם בדרך כלל, אנשים עם רצון מיידי לרכוש את המוצר או להזמין את השירות אותו הם חיפשו, ובאמצעות האלגוריתם המתקדם והניתוחים הסטטיסטיים של גוגל, מערכת הפרסום שלו שנקראת גוגל ADS, יודעת להראות לאנשים האלה את המודעות הרלוונטיות ביותר עבורם.

קידום ממומן בגוגל - מהן אפשרויות הפרסום בגוגל ADS?

קידום ממומן בגוגל יכול להתבצע בכמה דרכים:

קמפיין פרסום במודעות טקסט – השיטה היעילה והממוקדת ביותר להבאת תוצאות, המיועדת לבעלי עסקים אשר רוצים לפרסם את עצמם ולחשוף את האתר או עמוד הנחיתה שלהם בצורה ממוקדת, לאנשים המחפשים את השירות או המוצרים שהם מציעים.

קמפיין באנרים ברשת המדיה – שיטה אשר מיועדת בעיקר להגברת מודעות למותג או מוצר מסויים ואותו ניתן למקד על פי תחומי עניין, קטגוריות אתרים, אנשים שכבר ביקרו או אנשים שדומים לאנשים שביקרו באתר. שיטה זאת מביאה לחשיפה גדולה יותר של אנשים ומתבצעת באתרים שונים ברחבי האינטרנט.

קמפיין  Remarketing או בעברית שיווק רודף לקוח – שיטה שבה אנו "רודפים" אחרי אנשים שכבר ביקרו באתר שלכם ומראים להם באנרים באתרים שונים ברחבי האינטרנט על מנת לגרום להם לחזור לאתר ולבצע בו פעולת רכישה או השארת פרטים.

קמפיין שופינג – בעל אתר שהוא חנות אלקטרונית? זה הקמפיין שיעזור למוצרים שלך להיחשף לכולם בתוצאות החיפוש של גוגל! קמפיין זה מראה את המוצרים שיש בחנות שלך ישירות בתוצאות החיפוש של מילות מפתח הקשורות למוצרים אלה ישירות בעמוד תוצאות החיפוש ומאפשר כניסה ישירה לעמוד המוצר באתר שלך, מכאן והלאה נותר למי שחיפש רק לרכוש את המוצר באתר שלך!

שלבים בהקמת הקמפיין:

  • מחקר מילות מפתח מקיף.
  • קביעת מטרות לקמפיין ובחירת מילות המפתח המתאימות על פי המחקר.
  • בחירת סוג הקמפיין.
  • יצירת קבוצות מודעות.
  • התקנת קודי מעקב.
  • מעקב אחר הסטטיסטיקות.
  • אופטימיזציה מתמשכת של הקמפיין על מנת לשפר אותו כל הזמן.