פרסום בגוגל: 4 הטיפים החשובים באמת

לא משנה אם בעבר פרסמתם בגוגל או לא, אתם ודאי יודעים שתהליך פרסום בגוגל כרוך בעלויות ולעיתים אפילו בעלויות גבוהות. התחרות הגוברת היא זו שמשפיעה על העלות הסופית של התשלום. במהלך הקמפיין המותג שלנו מתחרה בשחקנים נוספים שחלקם מפרסמים עם תקציב גבוה יותר, חלקם מכירים את תחום הפרסום בצורה מקצועית יותר וחלקם משתמשים במערכות מתקדמות יותר. כל אלו משפיעים על היכולות של הקמפיין שלנו.

בכתבה הבאה, ריכזנו את ארבעת הטיפים החשובים ביותר לביצוע תהליך פרסום בגוגל בצורה היעילה והנכונה ביותר כך שלא תבזבז את כל התקציב שלך ותעלה את איכות הביצועים שלך.

  1. אופטימיזציה מלאה יכולה עשות הבדל משמעותי
    חברת גוגל שולטת כמעט באופן מוחלט בתחום הפרסום הדיגיטלי ולכן חשוב למקסם את הביצועים של הקמפיינים שלנו. על מנת להבטיח ביצועים טובים ובכדי שהקמפיין שלנו יבלוט על פני המתחרים שלנו עלינו לבצע אופטימיזציה מלאה ונכונה לקמפיין.
    ניהול אחר ביצועי הקמפיין, מדידה של נתוני הקמפיין והכי חשוב שיפור ולמידה על המהלכים של הקמפיין – כל אלו מבטיחים קמפיין מוצלח.
    פרסום בגוגל הוא תהליך המחייב ביצוע אופטימיזציה לפי סוג הקהל שלך, התחביבים של הקהל, מין הקהל ופעולות טכניות נוספות כגון סינון מילות מפתח, שימוש במערכות מתקדות, ניתוח נתונים מורכב, בחירת עלויות לקליק נכונה והיכרות עם תחום הפרסום של המוצר שאנו מפרסמים.

  2. להשאר מעודכנים – עונות, חגים, אירועים ועוד
    כל ימות השנה אנחנו עדים לאירועים מעניינים, חגים שונים ועוד אירועים כאלו ואחרים המצליחים לקבץ מגוון וכמות גדולה של אנשים. על מנת למקסם את היכולות של הקמפיינים שלנו אנחנו יכולים להתאים את הקמפיינים שלנו לאותם אירועים וכך לזכות בביצועים טובים יותר.
    על מנת למקסם את הביצועים של הקמפיין שלנו אנו יכולים לעשות שימוש בכל אירוע או ידיעה אקטואלית, כל עוד יש קשר בין המוצר שאנו מפרסמים לבין האירוע. דרך זו גורמת בצורה ישירה לחיבור בין הגולשים והלקוחות הפוטנצילים שלנו לבין המותג והמוצרים שאנו מפרסמים. שימוש מושכל הלוח השנה ובאירועים המצויים בו יהפכו את המודעות שלנו לאטרקטיביות יותר ויקרב את הגולשים למותג.

  3. רימרקטינג – מחזירים לקוחות פוטנציליים

זה כבר לא סוד, פרסום בגוגל הוא הליך שעובד ואם עושים זאת בצורה נכונה ומושכלת אפשר בקלות להחזיר הוצאות ולהגביר רווחים. אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מתחילים תהליך פרסום בגוגל הוא הנושא של רימרקטינג.
גוגל פיתחה את מערכת הרימרקטינג, או בתרגום לעברית "שיווק מחדש". המערכת מאפשרת לאתר גולשים ששהו באתר שלנו, או בעמוד הנחיתה, והחליטו לא להשאיר פרטים ולא ליצור קשר. לאחר שהמערכת מאתרת את אותם גולשים שלא יצרו קשר אנחנו יכולים להגיש להם פרסום מחדש עם מסרים חדשים או מסרים אחרים.

 

  1. היעזרו במומחים!

אחד הדברים הכי חשובים הוא להיעזר באנשי מקצוע, מומחים בתחום. כאשר מדובר על פרסום בגוגל יש כל כך הרבה אפשרויות, כל כך הרבה שיטות ודרכים שונות לביצוע קמפיינים ולכן, אנשי מקצוע מהתחום אשר מכירים את כל השיטות וכל הדרכים יכולים לעשות הבדל משמעותי בין קמפיין לא מוצלח לבין קמפיין ממש מוצלח המצליח להגדיל את הרווחים שלנו.

בהצלחה!

 

דילוג לתוכן