פתיחת דף עסקי בפייסבוק – למה, ואיך עושים את זה בצורה נכונה?

פתיחת דף עסקי בפייסבוק הינו תהליך יחסית פשוט וכל אחד יכול לפתוח כזה בעצמו, אך ישנם כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים בתהליך עבור העסק שלכם. ריכזנו עבורכם כאן גם מדריך איך לעשות זאת וגם כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך אותו לטוב יותר!

פתיחת דף עסקי בפייסבוק – קודם כל נתחיל במה זה ולמה צריך לפתוח אחד כזה בכלל:

דף פייסבוק עסקי הינו דף שבו פייסבוק מאפשרים לייצר תוכן ופרסום עבור העסק שלנו, בגדול מדובר בדף שמחובר לפרופיל הפייסבוק האישי שלכם, והניהול שלו הוא די דומה אך עם כמה הבדלים:

  • בדף עסקי ניתן להוסיף כפתור קריאה לפעולה
  • בדף עסקי ניתן לראות סטטיסטיקה מלאה על כל פוסט
  • בדף עסקי ניתן לקדם כל פוסט בצורה ממומנת

דפים עסקיים נועדו על מנת לתת פלטפורמה לפרסום עסקים ולגרום למשתמשים לא לפתוח פרופילים שהם לא אישיים, פייסבוק לא אוהבים פרופילים שהם עם שמות של עסק, שהתמונות פרופיל ממותגות ושנעשית בו פעילות עסקית ואף נוטים לסגור פרופילים כאלה שיש בהם פעילות כזאת שהיא מסיבית!. לכן הדרך הנכונה לפרסום העסק שלכם היא פתיחה של עמוד עסקי וריכוז של פעילות התוכן שלכם בו, עם שיתוף של הדברים לפרופיל הפרטי.

אז איך פותחים עמוד פייסבוק עסקי?

פתיחה של דף פייסבוק עסקי היא פשוטה והתהליך מפורט כאן לפניכם:

שלב ראשון – הגעה למסך פתיחת העמוד:

לכו לשורה העליונה של פרופיל הפייסבוק שלכם (השורה בצבע כחול), לחצו על צור/י ובחרו בדף

לאחר מכן תגיעו למסך הזה:

פתיחת דף עסקי בפייסבוק הגעה ליצירה

פתיחת עמוד עסקי בחירת האופציה

שלב שני: בחרו בסוג הדף שתרצו לפתוח, אם מדובר במשהו שהוא עסקי אז לבחור "בעסק או מותג", אם מדובר בדף של קהילה כלשהי או שאתם דמות ציבורית בחרו באופציה של "קהילה או דמות ציבורית"

דף עסקי בפייסבוק בחירת סוג

שלב שלישי: כאן תתבקשו לבחור את שם הדף ואת הקטגוריה שאליה הוא מתאים. בשם הדף כדאי להכניס איזשהי מילת מפתח בנוסף לשם העסק על מנת שהוא יעלה ביותר קלות בתוצאות החיפוש של פייסבוק וגוגל. לחצו על Continue  להמשך לשלב הבא

פתיחת עמוד פייסבוק בחירת שם וקטגוריה

שלב רביעי: כאן תתבקשו להכניס את הפרטים שמופיעים בתמונה, אנא הכניסו את כל מה שמבקשים ולחצו Continue למעבר לשלב הבא

פתיחת עמוד פייסבוק עסקי מילוי פרטי

שלב חמישי: תמונת פרופיל – אם אתה עסק כדאי לבחור כאן את הלוגו שלכם (אם זה יוצא חתוך יש לשנות את גודל הלוגו לגדלים שפייסבוק מבקשים – לחצו כאן למציאת הגדלים)

פתיחת עמוד פייסבוק הכנסת תמונת פרופיל

שלב חמישי: תמונת קאבר, תמונת קאבר היא תמונה רחבה יותר שבה ניתן לשים משהו שמייצג את העסק בצורה נרחבת יותר, עדיף להסתכל על דפים של מתחרים בשביל להבין מה מתאים לכם.

פתיחת דף פייסבוק הכנסת תמונת קאבר

שלב שישי: כאן כבר תראו את העמוד החדש שנוצר. מכאן והלאה צריך קצת לסדר אותו ולהכניס בו יותר מידע ולייצר בו תוכן עם ערך ללקוחות שלכם ולקדם אותו.

פתיחת דף עסקי איך נראה עמוד מוכן

שיהיה בהצלחה

פוסט עם מידע איך לסדר את העמוד בצורה מושלמת יעלה בקרוב!

בינתיים אם אתם מחפשים שמישהו ידאג לכם לפרסום בפייסבוק לחצו כאן!

דילוג לתוכן