קידום בפייסבוק - פרסום בפייסבוק להבאת עוד לקוחות לעסק שלך!
לפרסם בפייסבוק כל אחד יכול, גם אתה יכול, לגמרי לבד!
אבל אם בא לך שהמותג שלך יראה וישמע שונה, אנחנו כאן בשביל לעזור ולתת לו שפה ונראות משל עצמו.
לכל עסק/מותג יש סיפור מאחוריו, רק צריך לבנות אותו בצורה נכונה, מיוחדת, ייחודית, כמו שאתה בחיים. זאת לא מטאפורה, לכל דף פייסבוק צריכה להיות שפה שבו הוא "מדבר" ונראה, דרך שבה הוא פונה ללקוחות וגורם להם להתחבר אליו, להתאגד סביבו, לעקוב אחריו.
אם העסק/המותג שלך מוכן לשינוי, מוכן להיחשף, מוכן לחשוב אחרת, אנו נשמח לעזור לך!
מה כולל פרסום בפייסבוק שמביא תוצאות?
מחקר מתחרים וקהלים
ביצוע מחקר אודות המתחרים שלכם ומה שהם עושים בפייסבוק ולהסיק איך אנחנו יכולים לעשות את הדברים טוב יותר. בנוסף מחקר קהלים מקיף בשביל להבין איזה קהל יעד יכול לעבוד בצורה הטובה ביותר עבור הפרסום שלכם
קופירייטינג איכותי ותוכן ברמה גבוהה
קופירייטינג מזווית אחרת ומעניינת יותר עבור הפוסטים והמודעות שלכם. יצירת תוכן בעל ערך אמיתי לקהל היעד שלכם ,על מנת לגרום להמשיך לעקוב אחרי הפעילות שלכם בפייסבוק
מדידה ומעקב ביצועים
מעקב מתמשך אחר הביצועים ומדידה של התוצאות על מנת לערוך אופטימיזציות ולשפר את הביצועים של הפוסטים והקמפיינים שלכם
ללא התחייבות מצד הלקוח
אנחנו לא מאמינים בחוזים דרקוניים והתחייבות לטווח ארוך, אנו נותנים את הלב והנשמה עבור הלקוחות שלנו ולא רוצים לחייב אף אחד להישאר איתנו אם הוא לא רוצה בכך
עיצובים איכותיים ומחוץ לקופסא
עיצוב לעמוד, לפוסטים ולמודעות מחוץ לקופסא, בצורה שתמשוך את לב הגולשים ותגרום להם לרצות לעצור רגע ולהמשיך להבין מי אתם
שירות אישי וזמינות גבוהה
אנו מאמינים בשירות אישי לכל לקוח ומתן מענה בזמן אמת לכל שאלה, אנו משתדלים להיות בזמינות גבוהה ולספק יחס חם ונעים לכל לקוח
אנו כאן בכדי לדאוג שהשיווק הדיגיטלי של העסק שלך יעשה בצורה החדה והטובה ביותר!
אז מה זה בכלל "קידום בפייסבוק"?
קידום בפייסבוק מתחלק לכמה דברים שונים:
קידום אורגני:
קידום שבו אנו מייצרים דף עסקי ממותג ואז מייצרים פוסטים בתקווה שהם יהפכו לוויראליים ויחשפו לכמות נכבדה של אנשים שיעשו לייקים, ישתפו ויגיבו מבלי לשלם כסף נוסף למערכת הפרסום של פייסבוק. נכון להיום צריך לציין שפייסבוק הורידו בצורה משמעותית את תפוצת הפוסטים בצורה אורגנית ועל מנת להגיע לתוצאות ולקהלי יעד רחבים יותר, כדאי גם להשקיע במימון הפוסט ולדחוף אותו קדימה עם תקציב מסוים.
קידום ממומן:
קידום שבו אנו משתמשים במערכת הפרסום של פייסבוק שבה יש שלל אופציות שונות ומגוונות למטרות פרסום שונות.
מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לכוון את הקמפיין בצורה כזאת שבה ניתן יהיה להגיע לקהל היעד המדויק שלך, שבסופו של דבר יקנה את המוצר או השירות שלך מבלי "לבזבז" תקציב מיותר על חשיפה לאנשים לא רלוונטיים. אפשרויות ההכוונה של הקמפיין או ה"טירגוט" בשפה המקצועית כוללת אופציות כמו מקום עבודה, מקצוע, תפקיד, תחומי עניין, התנהגויות צריכה ועוד.
קשרי קהילה:
ברגע שלעסק שלך יש דף פייסבוק פעיל, אנשים באופן טבעי יחפשו אותו וינסו להגיע אליו להגיב בו וליצור קשר דרכו. לכן חשוב שפעילות זאת תהיה מנוטרת ומנוהלת על בסיס קבוע. בנוסף קיימת האופציה ליצור קבוצה סגורה שבה אנשים יוכלו לשאול שאלות או לקבל מידע שוטף על המוצר או השירות.
שיווק רודף לקוח (רימרקטינג):
אופציית פרסום שבה ניתן להמשיך לפרסם לכל אדם שביקר אצלך באתר באמצעות שתילה של פיקסל ייחודי.
למה לקדם עסק בפייסבוק?
- כי כולם שם! מעל 4 מיליון משתמשים פעילים בחודש בישראל!
- קשר ישיר מול הלקוחות
- עלות פרסום נמוכה יחסית
- הגעה לקהלי יעד מדויק ויעיל
- קלות שימוש
- הדף העסקי גם מקודם טוב בגוגל תחת החיפוש של שם העסק
- חשיפה רחבה
- מיתוג
- ועוד..
פרסום בפייסבוק הוא פרסום שבו "דוחפים" ללקוח את המודעה של העסק שלך בזמן השימוש היום יומי שלו ברשת החברתית ובכך יוצרים מודעות למותג ומענה לרצון מסוים של הלקוח להשתמש בשירות או במוצר שאותו אתה מציע.
בנוסף פרסום נכון איכותי ורציף בשילוב עם תקשורת חזותית נכונה יוצר מיתוג לעסק שלך ומביא את המוצר או השירות שלך לתודעה העמוקה של הלקוח וברגע שהוא יצטרך את המוצר או השירות המסוים שאתה מציע הוא כבר ידע לחפש ולהגיע אלייך לבד.