שיווק ברשתות חברתיות

הגיע הזמן שהעסק שלך יהיה חברתי!

שיווק ברשתות חברתיות או בראשי התיבות המקצועיים SMO  שהן Social Media Optimization  הוא ערוץ שיווק שמטרתו היא למתג ולחזק את החשיפה של העסק שלך בפני קהל היעד שאליו אתה רוצה להגיע.

פייסבוק, אינסטגרם ורשתות חברתיות נוספות הן פלטפורמות שחלק גדול מהלקוחות שלך מעבירים בהן לא מעט מהזמן שלהם ביום, הגיע הזמן שהם גם יראו את העסק שלך!

למה כדאי לעשות שיווק ברשתות חברתיות?

מכיוון שהגולשים מבלים חלק גדול מזמנם ברשתות החברתיות וכבעל עסק אתה בטח מכיר את האמרה הידועה והשחוקה: "אם אתה לא שם אתה לא קיים", חשוב שתבסס לעסק שלך נוכחות משמעותית דרך יצירת תכנים ויראליים ובעלי ערך לקהל המעריצים שלך, פרסום פוסטים על בסיס קבוע ושמירה על קשר רציף עם העוקבים שלך.

מדובר בעבודה במשרה מלאה לכל דבר שגוזלת המון זמן ובדיוק בשביל זה אני כאן על מנת לעשות זאת בצורה חדה ונכונה שתביא לך את התוצאות הטובות ביותר!

פרסום בפייסבוק:

העסק שלך צריך פרסום חד וממוקד מטרה בפייסבוק!

אז מה היתרונות בשיווק ברשתות חברתיות?

  1. יכולת מיקוד גבוהה של המודעות לקהל הרלוונטי ביותר אליו תרצה לחשוף את הפרסום שלך. ניתן למקד לפי תחומי עניין, התנהגות ברשת, מקצוע, גיל, מין ועוד שלל אפשרויות שלא ניתן למקד בהם באמצעי הפרסום הישנים.
  2. יצירת עניין סביב העסק שלך, ככל שדף הפייסבוק שלך יהיה פעיל יותר ויספק ערך נוסף לגולשים ככה הם יתעניינו יותר וישתפו את התכנים שלך על מנת שהם יגיעו לאנשים נוספים
  3. יצירה ושמירה על קשר מתמיד עם הלקוחות שלך בכך שהם עוקבים אחרי הדף שלך, רואים פירסומים, מגיבים, משתפים וכמובן עושים לייקים.
  4. יכולת גבוהה לייצר עבורך יותר מכירות!

למידע נוסף אודות פרסום וניהול עמודי פייסבוק לחץ כאן

פרסום באינסטגרם:

יותר ויותר אנשים מתחילים להבין שכיום אינסטגרם הפכה ליהיות לרשת החברתית החמה כרגע ויותר אנשים מבלים בה יותר את זמנם, הפרסום באינסטגרם הוא ויזואלי ומיל בעיקר תמונות וסרטונים. רשת חברתית זאת היא מעולה להגברת חשיפה ומודעות למותגים.

פרסום בלינקדאין:

פרסום ברשת החברתית המקצועית לינקדאין היא לבעלי עסקים שמכוונים בעיקר למגזר העסקי וניתן למקד בה את הפרסום לפי תפקיד בחברה, גודל חברה, מקום עבודה, תחומי עיסוק ועוד. לאחר הבנת הצרכים של העסק שלך נדע למקד את הפרסום שלך בלינקדאין בצורה החדה ביותר.