מה מתבצע בתהליך קידום אתרים

תהליך קידום אתרים

קידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך שבו אנו רוצים לגרום לכך שהאתר שלנו יגיע לעמוד הראשון בגוגל במילות המפתח שבהם האתר עוסק על מנת שהאתר יקבל תנועה וייצר לנו פניות או מכירות או במילים אחרות יביא לנו עבודה.

תהליך הקידום הוא תהליך ארוך שבו אנו עוברים על האתר על פי קריטריונים שונים ומבצעים שינויים על מנת שגוגל יאהב את האתר שלנו ויראה בו מקור איכותי ורלוונטי עבור הגולשים.

אז מהו תהליך הקידום?

תהליך הקידום מתחיל בדרך כלל בישיבה מול הלקוח ולמידת העסק שלו ולאיזה קהל יעד הוא מכוון, לאחר מכן מגבשים איתו מילות מפתח ראשוניות שעל פי הן נעשה מחקר מילות מפתח מעמיק יותר שבו נראה כמה תנועה ותחרות יש במילות המפתח המובילות ועל פי הן נפעל בהמשך תהליכי הקידום.

תהליך הקידום:

    • מחקר מילות מפתח שהוא בעצם סוג של מחקר שוק, בהמשך אליו נבצע מחקר מתחרים שנועד לזהות איזה אתרים מתחרים איתנו על מילות המפתח וניתוח אתרי המתחרים על מנת לזהות כיצד נוכל להתחרות בהם.
  • אופטימיזציית מבנה לאתר שבה נעבור על עמודי אתר ונעשה שינויים מבניים בקוד האתר ונבצע שינויי מבנה כמו שינוי תגיות TITLE , META DISCRIPTION, ALT, H1,H2 ועוד. את השינויים נבצע על פי חקר מילות המפתח שביצענו קודם.
    • בדיקת מהירות טעינת האתר שבה משתמשים בכלי שבודק כמה מהר האתר עולה במחשב רגיל ובמובייל ומבצעים תיקונים בהתאם.
    • אופטמיזציית תוכן שבה נבנה אסטרטגיית יצירת תכנים לאתר על פי מחקר מילות המפתח שביצענו בתחילת התהליך. מטרת האופטימיזציה הזאת היא קוד כל להראות שהאתר פעיל מתעדכן ומקצועי בתחום שבו הוא עוסק, ואז לקשר ולחזק בין התוכן באתר. ככל שיש באתר יותר תוכן ככה יש סיכוי גבוה יותר שהוא יופיע במילות מפתח מגוונות במקומות גבוהים יותר.
    • בניית קישורים נכנסים לאתר , קישורים נכנסים לאתר שלנו משמשים כהמלצות על האתר וככל שיש יותר המלצות אז האתר כמובן נחשב יותר, יש לציין שלא כל קישור נכנס הוא טוב לאתר וככל שהאתר שממנו יוצא הקישור לאתר שלנו הוא איכותי וחזק יותר ככה "ההמלצה" שלו נחשבת יותר.
  • ניתוח תוצאות מתמשך והמשך ביצוע שיפורים באתר.

תהליך קידום אתרים למעשה לעולם אינו מסתיים ותמיד ישנו הצורך להמשיך ולתחזק אותו לאורך זמן. תהליך הקידום הוא ארוך ויכול לקחת חצי שנה ושנה עד שנראה שינויים משמעותיים, תהליך זה דורש סבלנות, מקצועיות והמשכיות על מנת שהאתר יביא לנו עבודה ויראה מקצועי וסמכותי בעיניי גוגל והגולשים.

שירות קידום אתרים יעיל במיוחד לשיווק עסקים בעידן המודרני. באמצעות חשיפה למיליוני גולשים, קידום זה יכול לקדם את העסק שלכם משמעותית.

דילוג לתוכן