ניהול עמוד עסקי בפייסבוק – 5 טיפים מנצחים

פרסום בפייסבוק הוא דרך נהדרת לייצר תוצאות מעולות לעסק שלכם מבחינת מיתוג, חשיפה, לידים איכותיים ועוד המון יתרונות שהופכים את פייסבוק לפלטפורמה פרסומית מצוינת.

גם בתוך פייסבוק, כמו בפלטפורמות אחרות, ישנה חלוקה לפרסום אורגני ופרסום ממומן. הפרסום האורגני בפייסבוק הוא בעיקרו ניהול עמוד עסקי הכולל העלאת תכנים, ניהול קשר שוטף עם הלקוחות, מענה לתגובות ושאלות ועוד.

במאמר הזה ניתן לכם מספר טיפים מנצחים לניהול נכון של העמוד העסקי שלכם מה שיכול לסייע לכם לייצר יותר חשיפות ויותר מעורבות בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם, אז בואו נתחיל.

גאנט פוסטים

נסו לעבוד בצורה מסודרת בניהול התוכן שלכם בעמוד הפייסבוק על ידי תכנון מראש של הפוסטים והתכנים שאמורים לעלות בכל חודש. הרעיון הוא לייצר תכנית מסודרת של פוסטים, רעיונות, סרטונים ועיצובים גרפיים לכל החודש מראש ולתזמן את כל התכנים קדימה. כך אנו משיגים תחזוקה קבועה של עמוד הפייסבוק לכל אורכו של החודש ואנו מתפנים לפעולות שיווקיות אחרות.

אותנטיות

כל הסטטיסטיקות מראות כי תוכן אותנטי מייצר אחוזי מעורבות גבוהים יותר מאשר כל סוג אחר של תוכן. תוכן אותנטי בהקשר לניהול עמוד עסקי יכול להיות סיפורים אישיים של לקוחות, דיווחים מהשטח על דברים חדשים בעסק, שידורי לייב עם ערך מוסף לגולשים ועוד. זכרו, אנשים אוהבים להתחבר לסיפורים אישיים ולחוויות אישיות, לכן כל פעולה שיווקית שתעשו בפייסבוק שיהיה בתוכה מימד אותנטי ואישי, תביא כנראה להצלחה רבה יותר לעומת כל סוג אחר של תוכן.

תוכן איכותי ומגוון

פייסבוק אוהבת עסקים שלוקחים ברצינות את הפלטפורמה שלה ומשקיעים בתכנים העולים בעמוד העסקי. לכן מאוד חשוב לגוון כל הזמן את התוכן שעולה בעמוד הפייסבוק שלכם ולדאוג לכך שיעלו סרטונים, תמונות גיפים וגם סטטוסים טקסטואליים. מעבר לתוכן המגוון, חשוב מאוד להשקיע בכתיבה נכונה ומניעה לפעולה, עברית מדויקת, תכנים מעניינים ומגוונים. ככל שהתוכן בעמוד הפייסבוק יהיה איכותי ומגוון יותר, כך ניתן להניח שכמות החשיפות שיקבלו הפוסטים שנעלה בעמוד העסקי תהיה גבוהה משמעותית לעומת תכנים מושקעים פחות.

תנו ערך

מכירים את זה שאתם עוקבים אחרי עמוד עסקי בפייסבוק ובכל יום אתם רואים שוב ושוב את אותם התכנים? מוצרים, מוצרים ושוב מוצרים. אז האמת היא שגם הגולשים לא אוהבים את זה ויותר מכך גם פייסבוק ממש לא אוהבת את השיטה הזו.

אם אתם באמת רוצים לתת ערך לגולשים ועל ידי כך להעלות את אחוזי ההצלחה שלכם הקפידו לתת ערך בכל פרסום ופוסט בעמוד שלכם. מתן ערך יכול להיות טיפים, הדרכות, סרטוני הסבר, שאלות ותשובות, עדכונים, הנחות מיוחדות לחברי עמוד הפייסבוק שלכם בלבד ועוד ועוד.

היו פעילים

הקפידו לחזק את הפעילות העסקית שלכם דרך הפרופיל הפרטי. זה די פשוט, שתפו את הפוסטים שעולים בעמוד העסקי שלכם גם בפרופיל הפרטי כדי להגדיל את החשיפה, שתפו פוסטים עסקיים בקבוצות פייסבוק רלוונטיות, תנו מענה מיידי לשאלות ותגובות שעולות בעמוד הפייסבוק ועשו זאת באופן יומיומי. הפעולות הללו יסייעו לכם ליצור חשיפה גבוהה יותר ללא הוצאה כספית על פרסום ממומן ובוודאות תעזור לעסק שלכם להיחשף ליותר לקוחות בכל יום.

אז זהו חברים, אלו היו הטיפים שלנו לניהול נכון של עמוד עסקי בפייסבוק, הסוד הוא באמת לעבוד מסודר ובאופן שיטתי והתוצאות לא יאחרו להגיע, בהצלחה.

המאמר נכתב על ידי יוסי לוי – יועץ קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

דילוג לתוכן